celem pakietu jest usprawnienie współpracy pomiędzy biurem rachunkowym a klientem. Zawiera program do wystawiania faktur i wysyłki do KSeF, dostęp do archiwum faktur kosztowych (i innych dokumentów), moduł e-teczek pracowniczych i rozliczeń finansowych, proste narzędzia do zarządzania pracą pracowników biura
pakiet dla biur maksymalnie automatyzujący pracę poprzez OCR (odczytywanie) faktur i wyciągów bankowych, z pełną integracją z Krajowym Systemem e-Faktur (w zakresie wysyłania i pobierania faktur klienta) oraz prostymi narzędziami do zarządzania pracą pracowników biura
zawiera funkcje pakietu Asystent biura i Asystent księgowego oraz uzupełnia je o automatyzację rozliczania transakcji bankowych z fakturami sprzedaży i zakupu, pełną funkcjonalność zarządzania pracą biura oraz raporty analityczne
zawiera wszystkie funkcje wszystkich pakietów oraz dodaje moduł do tworzenia własnych obiegów faktur i dokumentów w systemie. Umożliwia obsługę najbardziej wymagających klientów biur rachunkowych. Wraz z zaawansowanymi narzędziami do zarządzania pracą pracowników biura i wymianą komunikacji z klientem pozwala na sprawne prowadzenie profesjonalnego biur lub sieci biur rachunkowych
pakiet stworzony z myślą o jednoosobowej działalności, bezpłatny, umożliwiający wystawianie do 5 faktur miesięcznie, tworzenie elektronicznego archiwum dokumentów (do 20 miesięcznie) i kontrolę rozliczeń z dostawcami i kontrahentami.
przeznaczony dla firmy, która szuka prostego i sprawdzonego narzędzia do fakturowania, archiwizacji faktur, dokumentów księgowych oraz kadrowych, zgodnego z wymogami prawnymi i zintegrowanego z KSeF.
zawiera funkcje pakietu Asystent firmy oraz uzupełnia je o dostęp do pełnego narzędzia do odczytywania danych z faktur (OCR) i wyciągów bankowych. Zapewnia automatyzację rozliczania transakcji bankowych z fakturami sprzedaży i zakupowymi oraz pełną funkcjonalność zarządzania firmą wraz z raportami analitycznymi. Pozwala również na obsługę więcej niż jednej firmy w ramach grupy kapitałowej oraz integrację z programem księgowym.
zawiera wszystkie funkcje trzech niższych pakietów oraz dodaje moduł do tworzenia własnych elektronicznych obiegów faktur i dokumentów w systemie. To proste i intuicyjne narzędzie zapewnia w pełni elektroniczną pracę na dokumentach oraz wychodzi naprzeciw wymaganiom stawianym przed organizacją w dobie pracy zdalnej. Rozbudowane o narzędzia dla pracowników (podgląd własnej teczki kadrowej czy rejestr otrzymanych zaliczek i poniesionych wydatków) sprawia, że SaldeoSMART przejmuje rolę podstawowego narzędzia do zarządzania firmą.