Sage Symfonia

page-title
Tradiss > Sage Symfonia > Sage Symfonia ERP Środki Trwałe

Sage Symfonia ERP Środki Trwałe

Moduł Sage Symfonia ERP Środki Trwałe służy do zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa, posiada rozbudowaną funkcjonalność raportowania, ewidencję centrów kosztów, pełną historię środka trwałego, uwzględnia również ograniczenia w podatku VAT przy zakupie pojazdów. System automatycznie dzieli raty leasingowe na kapitał i odsetki zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości. Usprawnia pracę działu księgowości poprzez amortyzację ustawień parametrów księgowań czy eliminację księgowań naliczeń amortyzacyjnych.

srodki trwale

Sage Symfonia ERP Środki Trwałe to:

  • sprawne i bezbłędne zarządzanie majątkiem trwałym
  • naliczanie amortyzacji w myśl przepisów prawa bilansowego
    i podatkowego
  • zmniejszenie ryzyka popełnienia błędów: naliczanie amortyzacji jest w pełni zgodne z obowiązującymi przepisami prawa bilansowego i podatkowego
  • ograniczenie pracochłonności naliczeń umorzeń środków trwałych
  • mniejsza pracochłonność obsługi procesu inwentaryzacji
  • automatyzacja obsługę obcych środków trwałych: leasing, wynajem,dzierżawa
  • komfort pracy kadry kierowniczej, automatyzując opracowanie planów amortyzacji jako wiedzy o kosztach swoich ośrodków odpowiedzialności

Umów się na bezpłatną prezentację

dots