Sage Symfonia

page-title
Tradiss > Sage Symfonia > Sage Connect

Sage Connect

Rozwiązanie dla biur rachunkowych i ich klientów oraz dla firm wielooddziałowych. Umożliwia automatyzację wymiany danych między aplikacjami Sage pracującymi w odrębnie zlokalizowanych sieciach: wysyłanie dokumentów z programu Sprzedaż oraz odbieranie dokumentów w programie Księgowym…

sage symfonia

  • Biura rachunkowe i ich klienci: komunikacja między biurem rachunkowym a klientami odbywa się w ramach jednego programu
  • Firmy wielooddziałowe: dzięki Sage Connect nie trzeba wysyłać dokumentów sprzedażowych i zakupowych za pomocą e-maila

Najważniejsze korzyści dla Użytkowników Sage Connect:

  • Wygoda: nie trzeba wysłać papierowych dokumentów
  • Bieżący monitoring statusu: dostęp on-line do informacji o statusie dokumentów w module handlowym
  • Oszczędność czasu: nie trzeba skanować papierowych faktur ani wysyłać ich e-
    mailem
  • Bezpieczeństwo: dokumenty w Sage Connect są bardziej bezpieczne niż wysyłane e-mailem, ponieważ zabezpieczone są na kilku poziomach: szyfrowanie SSL, zarządzanie uprawnieniami, zabezpieczenia biometryczne w data center

Umów się na bezpłatną prezentację

dots