enova365

page-title
Tradiss > enova365 > enova365 Pulpit Pracownika

enova365 Pulpit Pracownika

Organizacja pracy i administracja w firmie dzięki aplikacji dla Pracowników z dostępem
do ich danych kadrowych

sprzedaż i crm

Funkcjonalność enova365 Pulpit Pracownika:
Podstawową funkcjonalnością platformy jest obieg elektronicznych wniosków pracowniczych.
Pracownik z poziomu aplikacji może:

  • sprawdzać dostępny limit urlopowy,
  • składać wnioski urlopowe, które przekazywane są w obiegu dokumentów do kierownika,
  • składać wnioski kadrowe takie jak o zmianę danych osobowych, danych podatkowych, dokumentu tożsamości, rachunku bankowego a także wniosek o ubezpieczenie członka rodziny
  • przeglądać dane dotyczące czasu pracy i nadgodzin,
  • sprawdzić datę ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
  • przeglądać kwoty wynagrodzeń,
  • drukować różnego rodzaju raporty kadrowe, paski wypłaty i roczną kartę wynagrodzeń.

Korzyści:

  • przyspieszenie przepływu informacji w firmie,
  • lepsza organizacja pracy,
  • automatyzacja zarządzania sprawami administracyjnymi,
  • poprawa efektywności operacyjnej,
  • prostsze zarządzanie zasobami ludzkimi.

Umów się na bezpłatną prezentację

dots