Funkcjonalność modułu enova365 DMS:
enova365 DMS (Document Managment System) to moduł o charakterze ewidencyjnym,
który wspiera przechowywanie, porządkowanie dokumentów w rejestrach
(przychodzące/ wewnętrzne/ wychodzące) oraz ewidencjonowanie zgodnie z jednolitym
rzeczowym wykazem akt, a także przypisywanie ich do spraw, działów merytorycznych
czy też elementów w strukturze organizacyjnej. Posiada opcje ułatwiające wprowadzanie
danych do systemu, w tym funkcjonalność OCR (Optical Character Recognition) –
służącą do rozpoznawania znaków oraz całych tekstów z plików graficznych oraz PDF.
Wybrane możliwości:
Zamiast wprowadzać dokumenty obce – można je skanować, system je rozpozna
i zewidencjonuje – wyeliminuj błędy i zyskaj oszczędności w czasie.
Wszystkie dokumenty w jednym miejscu w formie cyfrowej – koniec z zaginionymi
dokumentami.
Płynna praca z dokumentami między poszczególnymi stanowiskami firmie –
lepsza komunikacja, ponieważ wszyscy pracują na tym samym dokumencie
(oryginał i jego odpowiednik w systemie).
Ewidencjonowanie dokumentów np. z jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz
ze wprawami, które ich dotyczą.